Nagehan Pakdamar Tüzgen, lisans eğitimini Boğaziçi Üniversitesi, Okul Öncesi Öğretmenliği ve Psikolojik Danışmanlık Rehberlik çift anadal programlarında onur derecesi ile tamamladı. Lisans eğitimi sırasında İstanbul'da alanında öncü eğitim kurumlarında gözlem ve staj deneyimleri kazandı. Eğitimde fırsat eşitsizliğini gidermeye yönelik çeşitli sosyal sorumluluk projelerinde ve sivil toplum örgütlerinde gönüllü olarak görev aldı. University of California Berkeley'de dil eğitimi aldı. Özel bir eğitim kurumunda psikolojik danışman olarak çalıştıktan sonra Boğaziçi Üniversitesi, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik yüksek lisans programında ”Hamilelik döneminde psikolojik ihtiyaçlar: Yeni annelerde içebakışın nitel analizi” başlıklı İngilizce tezi ile tamamladı. Halen İbn Haldun Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesinde araştırma görevlisi olarak görev yapmaktadır. Aynı zamanda Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Bilimleri doktora programında ve İbn Haldun Üniversitesi Eğitim Kurumları İşletmeciliği tezsiz yüksek lisans programlarında akademik çalışmalarına devam etmektedir. Evlidir ve iki kızı vardır.
Karşılaştırmalı eğitim, eğitim politikaları, eğitim programlarında kapsayıcılık, psikolojik ihtiyaçlar ve psikoeğitimsel müdahale programları.
Bildiriler
- Inclusive Campus Environment: Perceptions of University Students on The Educational And Cultural Experiences of Muslim Covered WomenSEGGİE FATMA NEVRA,PAKDAMAR TÜZGEN NAGEHAN,Dincer Hümeyra (06.09.2018 - 07.09.2018), Yayın yeri: Religion and Secularism on Campus: Examining How Universities Experience and Negotiate Diverse Beliefs - Özet bildiri - Uluslararası
- OKUL MİMARİSİNİN EĞİTİME YANSIMALARIPAKDAMAR TÜZGEN NAGEHAN,PAKDAMAR FERHAT (05.05.2018 - 05.05.2018), Yayın yeri: İlkokulda Yenilikçi Eğitim Uygulamaları Sempozyumu - Özet bildiri - Ulusal
- Yöntem Eğitimi Programının Değerlendirilmesi: Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı (TEGV)SEGGİE FATMA NEVRA,Dağaşan Şeyma,Ertuna Meltem,İpekçi Neşe,PAKDAMAR TÜZGEN NAGEHAN (14.06.2010 - 18.06.2010), Yayın yeri: World Council of Comparative Education Societies (WCCES), XIV World Congress - Özet bildiri - Uluslararası
Yükseköğrenim Çalışmaları Derneği (YÖÇAD) - Üye - 2015